I „KIRKOLINA“ DOBILA ŽIG: „Čuvarkuća“ i na čaju od lekovitog bilja i šumskih plodova

0
134

PROJEKAT Privredne komore Srbije „Stvarno u Srbiji“ i kolektivni žig „Čuvarkuća“, osim što su garant domaćeg kvaliteta i porekla, snažna su podrška i vetar u leđa malim i srednjim kompanijama da njihovi proizvodi budu još vidljiviji na tržištu i bliži potrošačima.

Porodična kompanija „Kirka farma“ konkurisala je za žig, pa se među 450 „čuvarkuća“ našao i čaj „kirkolina“, proizvod nastao od domaćih mešavina lekovitog bilja i šumskih plodova, kao rezultat znanja i iskustva naših stručnjaka fitofarmacije.

U firmi očekuju da će za „kirkolinu“, koja je na tržištu duže od dve decenije, kolektivni žig „Čuvarkuća“ biti nova, čvršća spona sa kupcima i dodatna potvrda sigurnosti, kao i da će pozitivno uticati na izvozne rezultate. Kako ističu u kompaniji, kreiraju i novu listu proizvoda koje će kandidovati za „Čuvarkuću“.

– Očekujemo da žig doprinese većoj prepoznatljivosti i širenju pozitivnog stava da Srbija zaista ima domaće proizvode odličnog kvaliteta, ali ne mogu da se približe potrošačima zbog agresivnog marketinga i nelojalne konkurencije – ocenila je Sandra Konstantinović, rukovodilac kontrole kvaliteta „Kirka Farm“.
Prioriteti

PRIORITETI kompanije su proširivanje proizvodnog asortimana sa osloncem na tradiciju upotrebe lekovitog bilja, savremenu tehnologiju i znanje, uz poštovanje standarda kvaliteta i bezbednosti hrane, povećanje konkurentnosti preduzeća, briga o zaposlenima kao i široj zajednici kroz učešće u projektima koji doprinose poboljšanju kvaliteta života i zaštite životne sredine.

– Nosici žiga na neki način stvaraju i veliku zajednicu domaćih proizvoda koji, kao deo projekta „Stvarano u Srbiji“, mogu zajednički da se predstavljaju na promocijama i lakše odgovore poslovnim izazovima.

Za kvalitetan proizvod, prepoznat i prihvaćen na tržištu, originalan i različit od drugih, po njenim rečima, neophodni su timski rad, znanje i veštine, stručnost i marljivost, saradnja sa naukom i institucijama, primena inovacija i dobar marketing.
Kako Konstantinović podseća, „Kirku“ su pre više od tri decenije osnovali bračni par Slavica i Slobodan Janjušević i nazvali je po čarobnici iz grčke mitologije koja je lepotom zanela i opčinila Odiseja. Višegodišnje iskustvo u oblasti fitofarmacije svrstalo je „Kirka farmu“ u red vodećih proizvođača fitopreparata i dijetetskih proizvoda, pa se danas može pohvaliti širokim asortimanom proizvoda od različitih vrsta biljnih čajeva i sirupa, biljnih ekstrakata, do bebi i kozmetike za odrasle.

Čajeve najviše izvoze na tržišta regiona, a „Kirkini“ proizvodi stižu i do potrošača Švedske, Češke, ali i daleke Australije.

 

Novosti