Gorenje pokrovitelj gastro izazova Dunavskog regiona

0
355

Gorenje na jubilarnom 50. Međunarodnom sajmu turizma u Novom Sadu

Gorenje pokrovitelj gastro izazova Dunavskog regiona

Novi Sad, 09. oktobar – Opredeljena da ulaže u razvoj mladih talenata, Gorenje Grupa kao jedan od vodećih evropskih proizvođača aparata za domaćinstvo, ove godine bila je pokrovitelj prvog takmičenja učenika, studenata i profesionalnih kuvara – „Gastro izazov Dunavskog regiona“. Program takmičenja za zemlje regiona po prvi put se održalo u okviru Međunarodnog sajma turizma u Novom Sadu, od 05. do 07. oktobra.

Gastro izazov Dunavskog regiona ove godine je okupio učenike iz srednjih i studente visokih škola iz Crne Gore, Hrvatske, Makedonije, Slovenije i Srbije. Nagrađeni učenici takmičenja su: Luka Miletić kuvar Srednje škole „Svetozar Miletić“ iz Novog Sada I mesto, Franjo Požega kuhar Srednje ugostiteljske škole iz Opatije II mesto i Stefan Blagojević poslastičar Srednje škole “Svetozar Miletić“ iz Novog Sada III mesto.

Takođe, ove godine organizovan je i  “Gastro kup Srbije“ koji predstavlja seniorsko takmičenje profesionalca. Takmičenja uz podršku Gorenja organizovali su Novosadski sajam, udruženje ZELENA DOLINA, Kulinarska federacija Srbije, Asocijacija kuvara Srbije, Kulinarska asocijacija Srbije i HoReCa asocijacija Kragujevac. Cilj ovog programa takmičenja bio je da se aktivno radi na unapređenju struke i edukaciji mladih konobara i kuvara, kao i da se širokoj publici približe kulinarske tehnike.

Goran Sorak, direktor marketinga kompanije Gorenje je izjavio: „Kompanija Gorenje podržava razvoj mladih zbog čega sarađujemo sa fakultetima i stručnim školama. Ovog puta, imamo priliku da podržimo buduće kulinarske majstore koji će svoja najbolja jela pripremati na vrhunskim Gorenje aparatima. Gorenje je brend prisutan već 67 godina u Srbiji ali i regionu i sinonim je za inovaciju i kvalitet, zbog čega nam je posebno drago da podržimo takmičenje u kojem učestvuju studenti i učenici iz regiona.“

Međunarodni sajam turizma proslavio je 50 godina postojanja, uz nov program usmeren na takmičenje mladih, učenika i studenata, ali i profesionalnih kuvara. Cilj je da se aktivno radi na unapređenju struke i edukaciji mladih konobara i kuvara, kao i da se širokoj publici približe kulinarske tehnike. Kompanija Gorenje je obezbedila elemente za takmičarske kuhinje. U sklopu sajma održao se i  „Gorenje Gastro planet“ na kojoj je 10-ak ambasadora predstavilo gastronomsko nasleđe svojih država kuvajući u kuhinjama koje je opremilo Gorenje.

Gorenje brend je već 67 godina sinonim za inovativne i kvalitetne aparate za domaćinstvo vrhunskog dizajna. Danas je Gorenje poznat po okrenutosti korisniku, težeći da prevaziđe standardna rešenja, konstantno unapređujući proizvode i usluge za domaćinstvo. Ove godine Gorenje brend je proglašen za Najbolji strani brend koji se prozvodi u Srbiji