Pet razloga da češće jedete kisele krastavčiće

0
536

Teglica kiselih krastavčića puna je zdravlja, te ne bi bilo loše da ih što češće jedete.

Kiseli krastavci sadrže veliku količinu vode, prehrambenih vlakana, proteine i vrlo malo masnoće. Takođe, bogat su izvor minerala među kojima su i gvožđe, kalijum, natrijum i fosfor. Sadrže i vitamine poput vitamina C, A, B-6, B-12, riboflavin, niacin, i tiamin.

Sve spomenute nutritivne vrednosti ovu jednostavno pripremljenu zimnicu čini vrlo zdravim i korisnim za naše zdravlje, a ovo su najbitniji razlozi zbog kojih kisele krastavčiće valja konzumirati.

Snažan su antioksidans

Štite telo od slobodnih radikala – nestabilnih hemikalija koje oštećuju ćelije u našem organizmu.

Izvrstan su probiotik

Balansiraju probavu i ubrzavaju stvaranje dobrih bakterija koje su ključan deo zdrave probave.

Čuvaju jetru

Osim što poboljšavaju probavu, kiseli krastavci štite i jetru i pomažu joj da filtrira toksine iz organizma.

Sprečavaju nastanak čira na želucu

Čir je unutrašnja rana na želucu, odnosno oštećenje membrane uzrokovano kiselinama. Iako i sami kiseli, krastavci štite želudac i sprečavaju nastajanje čireva.

Pomažu kod dijabetesa

Istraživanje je pokazalo da kiseli krastavci stabilizuju nivo hemoglobina – proteina u crvenim krvnim zrncima koje prenose kiseonik. Kiselost krastavaca pomaže u kontroli dijabetesa.

Alo